sannabanna.webblogg.se

start of something new

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Allmänt

Mitt första inlägg.  

Hej alla tänkte börja med en blogg där jag kan skriva ut allt
undrar om de ska vara enkelt att skriva men jag har sutit här i 1 timme nu o vet inte hur jag ska
men jag kan börja med att säga jag heter sanna är 22 sommrar o jag bor med min mamma o bror (jag har 3 systrar) i skärblacka o för er som inte vet vart de ligger så är de utanför norrköping :P jag har 6 katter okså. jag vet de är många!! men vi har haft dom sen dom var små. 
jag går just nu på marieborgsfolkhögskola i PUDA de är en klass för ungdommar som har en sjukdom av något slag. jag har lindrigutveklingstörning de står så i mina papper. Kan inte förklara vad de betyder.  men jag kan berätta lite mer om mitt liv när  jag var liten upptäkte dom min mamma att jag hade de svårare i skolan så jag fick börja ha extra hjälp de var inte förens jag började 5 som jag fick börja i särklass de var då jag började få de jobbigt blev moddad av alla mina vänner blev kalld för  Dampåsna särbarn mm o så hållde de på så till jag började 8 då började jag i en annan  o bättre skola jag började må bättre.sen Flyttade vi från vidsel till skärblacka. där började jag på himmelstalund o läste djurvåd o trädgård i 4 år    älskade den skolan dom 2 sista åren :P  jmen de var allt om mig för tillfälet hoppas ni finner min blogg intressant hej så länge :D

KOMMENTARER:

  • Blogg.se säger:
    2014-01-06 | 03:07:06
    Bloggadress: http://blogg.se

    Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här: